Wednesday, April 25, 2007

Vilken underbar Hejaklack!

Vad roligt det är när man kommer till jobbet och läser alla gulliga kommentarer på bloggen:) Nu känner jag mig ännu mer motiverad att inte slarva med utmaningen! Fick med en promenad igår med då vi storhandlade och sen bar tunga kassar en bra bit:) Idag blir det en hel del gratis prommenad nu när jag är i Uppsala och ska till syrran igen efter jobbet. Men det stör mig att en ynka poäng mindre per dag känns så jobbigt. Nu äter jag upp alla och det är bara några av de intjänade från motionen som sparas till helgen. Det här måste vara den segaste jobbveckan i mannaminne... Det är hursomhelst en lycko-känsla nu när jeansen börjar hänga kring rumpan:)
kram och pepp!
Kickan

1 comment:

Anonymous said...

"Gällivarehäng" är väl det nya modet? Haha! För mig är det samma men ack vad härligt. Drar av mig byxor utan att knäppa upp dem. Galet! Ha det!