Thursday, April 19, 2007

Roligt att bli hittad!

Vad roligt det är när folk man inte känner hittar till ens blogg och visar att man inte är ensam i viktkämpar-världen! Har klarat av pointsen bra den här veckan (än så länge), ska verkligen hålla mig ifrån godis och annat elände så gott det går! Som jag sagt tidigare så är det så himla bra med dagarna jag jobbar i uppsala av den anledningen att jag får gratis motion av promenaderna, är fortfarande lat de dagar jag jobbar i Stockholm och knappt behöver gå över huvud taget. Börjar verkligen se fram emot Vårruset, hade lite funderingar på att även anmäla mig till Blodomloppet som är två veckor senare, ska tänka lite till..... någon som vill hänga på? blir isf 5km och icke-spring-gruppen:)
Sprider ut mängder av pepp till alla idag!
Kram Kickan

3 comments:

Cornelia said...

Ja visst är det kul att bli hittad, man känner sig nästan som en kändis :-) Det är bra att vi kämpar tillsammans. Det blir så mycket lättare då. Du jättegärna maila kurvan till mig... vore jättesnällt. Min mail är: nellan77@hotmail.com.
Kram kram

elin79 said...

I'm game för blodomloppet :) men vilken dag är det exakt... jag kanske jobbar.... är det i stockholm?

Kram och peppelipepppepp.

elin79 said...

Sorry men jag jobbar den 13 juni 14-23... kanske jag kan byta men det är inte det lättaste nu men nya skiftsarbetsregler...

Kram från en trött nattarbetande Elin