Wednesday, April 18, 2007

sköna onsdag

Bara en halvtimme kvar till lunch, magen kurrar ordentligt redan! Igår var en perfekt dag ur vv-synpunkt: kycklingpastasallad till lunch och grilled chicken ceasar sallad på Mcdonalds till middag, dessutom oändligt mkt promenerande, fick ihop 5,5 bonuspoints för det:) Var kul också att spela TP med syrran! Arbetsmotivationen är ngt bättre idag, hatar när man bara står och stampar! Blir rester till lunch idag som jag vet har lite points i, får klura ut ngt gott till middag....inspiration tas tacksamt emot!
Kram Kickers

2 comments:

elin79 said...

Favorit i repris
Bakpotatis med gott gott till, typ parmaskinka, keso... sen kom jag inte på något mer :)

Eller hasselbackspotatis! Med någon tunn köttslamsa till typ, lövbiff. Har ingen koll på kött längre :)

Cornelia said...

Hej Kickan.
Kul att jag hittade till din blogg, känns som att du kommer att kunna peppa mig, har själv precis börjat viktblogga och kommer att följa dig helt klart.
Din viktkurva som du har gjort var riktigt bra, finns det möjlighet att du skulle kunna dela med dig av den? Titta in till mig och lägg in en kommentar om det skulle kännas OK så kan jag skicka min mailadress... Kör hårt - Mia