Monday, April 23, 2007

PLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAATTTTTTTÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

+0,1kg:( ÅÅÅÅHHHHHHH vad jag är less på den här plattån! Får ju skylla mig själv med allt som åts och dracks i helgen. Det var tur att jag tog mig en ordentlig powerwalk igår! Det som är bra är att jag känner mig motiverad att hinna med promenader på kvällarna nur när detblivit ljusare. Ska ut en sväng ikväll!!!
Något positivt som kan nämnas är at jag fick mig en ordentlig makeover när jag var och klippte mig hos profs-frisör (Elin du är ju såklart också ett proffs:)), i SOUK gallerian i stockholm (gamla Debenhams). de hade ett öppningserbjudande för klippning, annars hade jag aldrig vågat gå dit. Jag är iallafall hur nöjd som helst! Hon kapade ganska mycket men jag har ändå ganska långt hår kvar. det är ändå det kortaste ja haft på väldigt länge, så klippte hon upp snygga etapper, så nu har jag en frisyr även med håret utsläppt:) Karin blev också toksnygg i sin nya frisyr! det var så lyxigt att bli ompysslad! Ska se till att unna mig sånt här lite oftare!! Kan inte gå på vv på onsdag även om jag skulle behöva ett peppmöte! kanske borde gå imorgon, får se hur det känns.
Kram kram och heja heja!

5 comments:

Cornelia said...

+0,1 är ju ingenting.(Kunde lika gärna vara fel på vägen :-) Ibland måste man unna sig lite och ha en platå för att det skall bli en riktig skjuts på det sen igen....Kämpa på :-)
Kram Mia

Kickan said...

Tack för peppningen Mia! Fick du diagrammet? Kram Kickan

elin79 said...

Åh vad spännande det ska bli att se dig med nya frillan! Vad sägs om stavgångspromenad på söndag?

Trist med plusset, tur det var ett litet litet ett. På dem bara, på dem bara!! Hektona menar jag :)

Kram kram

Anonymous said...

Vad roligt att klippa sig! Skulle behövas här också. Funderar på när jag ska unna mig det. Kan man inte ändra lite rutiner kanske när man hamnar på platå? Typ någon annan frukost eller så. Jag äter samma jämt.
Kämpa på!

Anonymous said...

Nämen hallå, har de plockat bort Debenhams? Så länge har jag inte varit borta från Stockholm tycker jag!! :(

0.1 kg tar du snabbt igen!
Jag ska ner och väga mig nu, hade ju fina +4 kg förra gången :(