Friday, April 20, 2007

Vill sova!

Somnade sent igår, hade blöta skor och fötter från 17.00-23.00, det var inget dåligt oväder i Uppsala!! Vaknade av någon skum anledning halv fem imorse, 2h innan klockan ringer och kunde inte somna om!! Hade inte ens ngt att grubbla över! Så hela morgonen har jag vandrat omkring som en zombie. Går inte att koncentrera sig för fem öre!! Kul att du antar blodomloppsutmaningen Elin! Jag kan bara den som går i Uppsala 13 juni, så om du inte jobbar då så kan jag boka in oss:) tror det kostar 130kr men då ingår t-shirt och ngt märke:) den börjar 18.55 om man väljer 5km banan (jag pallar inte 10km...).
Kände mig smal när jag vaknade imorse men gjorde misstaget i att ställa mig på vågen. Vet att det är naturligt med dagliga veriationer, men Elin har helt rätt i att man blir överdrivet nojig om man väger sig varje dag, så nu ska jag bara väga mig hemma på måndag morgonar!!
Lycka till med hanteringen av alla helgfrestelser allihopa!
Kram Kickan

1 comment:

Cornelia said...

Oh ja... det är inte bra att väga sig varje dag. Det kan variera så oerhört... O visst blir man deppig även att man vet att det är normalt...
Trevlig helg till dig med... Skall strax kolla om jag fått filen.
//Mia