Tuesday, April 17, 2007

andra dagen på nystartet

Gårdagen var bra tills dess att jag tryckte i mig lite godis efter middagen, tror dock att jag ändå höll mig inom pointsgränsen, men det ger ju inget utrymme för helg-gott..... blev god kycklingsallad till lunch. Idag när jag jobba i uppsala får jag dessutom en massa promenad. Först från station till jobbet=20 raskt, detsamma för att komma tillbaka till stan, och idag ska jag sessutom till syrran på andra sidan stan + ev utflykt till ÖB, och tillbaka till stationen ikväll. totalt runt 1,5h:) Blev ingen promenad igårkväll (läser en alltför spännande bok.....). Arbetsmotivationen är inte hög idag, men man kan ju inte alltid vara på topp:)
Kram och pepp till all som kämpar!

1 comment:

Anonymous said...

hello, det låter som om jag bor i skogen(andra sidan stan, puh!)
rätt centralt är det ju ändå:)
vem slår vem i TP ikväll? spänningen är olidlig, kram silvia zarins