Wednesday, April 4, 2007

Tillbaka efter frosserivecka i New York City!

Cheesecake med extra flytande choklad i glas-röret:)

Hej! Nu är vi hemma igen. ÅÅÅÅHHHHH vad vi har ätit, men som tur var har vi även gått helat tiden, så för er nyfnikna om vad som hände med min vikt kan jag meddela att jag slutligen bara gick upp 0,8kg!!! Helt otroligt med tanke på vad jag stoppat i mig; munkar, muffins, pankakor, ägg, bacon, hamburgare, gigantisk steak, cheesecakes (notera plural-formen:))......... Det var gott och jag njöt av varenda tugga, men nu vill man bara detoxa sig från allt! vi åt soppa till lunch igår och yoghurt till middag, man är ganska trött på onyttig mat nu! Det var tur att vi gick så mycket som vi gjorde, annars hade nog inte vågen varit nådig! Jag står nu alltså på 79,3kg (fortfarande under 80:)) och ska nu kämpa mig ner de sista kilona, ska bli riktigt skönt faktist!

Vill ni se några bilder från resan så har jag lagt upp några på min andra blogg-sida: http://kickans-sida.blogspot.com/


Kram Kickan

2 comments:

Anonymous said...

guuuuuuuuuuuuuuuud va gott det där ser ut!!!! försök hitta det i sverige/Ms I love nyc Silvia

elin79 said...

Ingen nådig bit cheesecake det där :) Är man på semester så är man. Skönt att ha dig hemma igen, vv-kompis. Tack för pep talket när det gäller vikt och klänning på tågresan hem!

Kram