Monday, April 16, 2007

Nystart fram till målgång

Nu ska jag göra som Elin, ska göra en "nystart" på viktminskningen, har svajat krin samma vikt nu i tre veckor (inte så konstigt med tanke på resan och påken men ändå...), Jag har 4,5kg kvar till mitt mål (75kg, naken på morgonen). Det är som Elin säger lätt att känna sig nöjd över de tidigare framgångarna och svårt att motivera sig ner de sista ynka kilosen, men nu vill jag verkligen verkligen gå i mål (har heller inte råd att låta 350kr försvinna från mitt konto i all evighet....). Tog otroligt sköna promenader i helgen, ska försöka tvinga mig ut ikväll innan det dåliga vädret drar sig in över stockholm, men jag kanske nöjer mig med lite orbitrekande. Det är verkligen svårt att minska ner med 1p/dag! det går ju inte att spara ngt till helgen då:( Ska se till att uppdatera min kurva så fort jag får tid. 4,5kg ska inte vara ett problem, men givetvis tas all peppning givetvis tacksamt emot:) ska plocka ut 45 enkronor från myntskålen hemma och föra över en för varje hekto jag går ner och sen göra något småkul för pengarna:)
Är i det stora hela lycklig nu, mycket tack vare det vackra vädret, men goa vänner och finfin familj bidrar självklart med glad-känslan!

1 comment:

elin79 said...

YOU GO GIRL!!!

Du och jag kommer vara de två snyggaste på stranden i sommar, det kan du skriva upp!!!!!!

PEPP pepp PEPP!!!