Wednesday, May 2, 2007

Viktväktare Dag idag!

Hej Hej!
Idag ska jag gå på vv för första gången på över en månad, utan min favvo vv-kompis....snyft snyft....., Är helt taggad att gå i mål nu, har inte lust att låta 350kr dras från mitt konto hur länge som helst, så jag har bestämt mig för att nå mitt mål inom en månad, följt av 6 veckors jämvikt för att sedan bli guldmedlem och slippa betala:) Vägningen gick bra i måndags, -0,4kg (trots heldagsmöhippa i lördags med en massa festlig mat och dryck:)). Vägde mig på skoj imorse och hade gått ned ytterligare 0,4kg på dessa två dagar (trots massiv frossning på grillkväll på valborg med tillhörande vin). Det som jag inte har ruckat på har varit min utmaning, har gått minst 20-30 min varje dag den här veckan. Tvingade ut mig själv igår trots att jag var helt sjukt seg och sunkig. det var självklart underbart när man väl var ute! Så idag blir det pepp-möte och promenad! Nu är jag 0,2kg ifrån där jag vägt som minst (på hur länge som helst). Ha en toppenbra dag!
Kram Kickan

2 comments:

Anonymous said...

Oj vad roligt! Vad duktig du är. Längtar tills den dagen jag är nere på min lägsta någonsin vikt.
En bit bort men jag är på väg.
Kram och peppande pepp

elin79 said...

Ledsen att jag lämnar dig ensam i gruppen, tur att tjejen är så bra. Detta klarar du!

I can feel it in my bones!

KRAM