Tuesday, May 22, 2007

Resultat på begäran

Ok, Elin din elaking....här får du gårdagens resultat:) + 0,1kg... Börjar bli lite trött på alla mina ursäkter över varför jag inte gått ner på länge, fast jag ser det nästan som bedrifter att jag inte gått upp mer än vad jag gjort. De tidigare veckorna har jag ändå bara frossat till det en dag, men förra veckan så börjades det med grillfest på tisdag (med en massa dricka), bakishet på onsdag--> åt hejdlöst till lunchen, onsdag kväll var jag en del av test-panelen till bröllopsmenyn med vinprovning (otroligt gott men pointsen rusade...) fredag var vi på 30-årsfest med buffe`och vin och tårta......, lör-söndag bodde i Magnus föräldrars sommarstuga och blev bjuden på rikliga mängder mat och fika...... så med allt detta bakom mig så måste jag nog säga att 0,1kg+ inte är så illa:) Något som är roligt dessutom är att jag köpte ett par jeans (mina favoritsorter som råkas säljas på Karlssons i morgongåva, det är de minsta jeansen jag har köpt vad jag kan minas:) Och jag kan andas!! Den här veckan är det inga frosserier inplannerade förrutom att vi ska fira brorsans 30-årsdag. Så jag har inga ursäkter nästa vecka! På eftermiddagen kommer kungafamiljen och japans kejsare hit till jobbet, sitter med kameran i högsta hugg så förhoppningsvis kommer jag kunna lägga ut koola bilder ikväll:)
Kram Kickan

1 comment:

Cornelia said...

Tänk att det blir så där att det är en massa tillställningar med en massa goda saker att äta, framför allt så här när det börjar bli sommar. Märkligt men gott!

OCH verkligen kanon att du gjorde ett så bra reultat ändå, men så blir det när kroppen har börjat jobba på ett annat sätt med maten.

Pepp pepp för lite fler promenader nu :-)

Ser också fram emot bilder i kväll, jag e ju lite halvfreak när det kommer till kungafamiljen :-)

Kram kram
Mia