Monday, May 7, 2007

Nu gäller det!

Först vill jag bara tacka för alla goa gratulationer till min 27-årsdag! Kändes inte lika jobbigt som jag trodde. Började dagen på bästa sätt, gick och simmade på centralbadet i Uppsala, kände mig tillochmed snygg i min nya bikini:) Det var så himla skönt! på högstadiet och halva gymnasiet tränings/tävlings-simmade jag upp till 4gr/v, ledsnade till slut, men nu blev jag riktigt sugen på att börja simma mera regelbundet igen! har ett 10grs kort till det badet som jag fick av syrran, så den ska jag verkligen se till att använda upp innan den går ut i slutet av juli! Sen blev det såklart en massa tårta följt av vin/öl/gräddshots på Svensexan jag var med på, så vågen visade ändå +- 0kg från förra veckan. men nu finns det inga fler ursäketer, ska ta det lugnt med festandet och framförallt helg-frossandet! Nästa vecka ska det bara stå - på vågen! Balkongen börjar iallafall bli riktigt fin:) 2 tomat-plantor, 2 paprikaplantor från Karin, 2 kryddväxter och nu på lunchen köpte jag en fin chili-planta:)
Kram kram från 27-åringen

1 comment:

Anonymous said...

Vad härligt att känna sig fin i bikini. Har inte haft det på gud vet när. Mitt mål är att inhandla och använda bikini i sommar.
Nu ska jag snart bege mig mot VV, nervös!
Kram och peppande pepp