Friday, May 11, 2007

Helg:)


Åh vad det är skönt att helgen är här!! Ska bara ta det lugnt, sköta om mina barn (se kickans sida, länken här bredvid), de växer så frodigt! Tar nog en morgonpromenad till Ica Maxi i sunbyberg och köper lite nyttiga godheter till schlagerfestivalen. På söndag blir det spindelmannen filmen i Kista efter lite jakt på klänning till bröllopen i sommar. Har promenerat mycket den här veckan vilket känns riktigt härligt, ska se till att äta points-snålt i helgen så hoppas jag på minus på vågen på måndag!
lämnar er med en bild på Basil, Tim står bredvid:)
Kram och pepp till er alla!

3 comments:

elin79 said...

Okej... eftersom jag såg kvarlevorna efter förra sommarens krukväxter på din balkong så vill jag bara påpeka att växter behöver V_A_T_T_E_N för att leva. Inte för mycket, inte för lite, bara tillräckligt.

:)

Exakt när blir det vitt vin och jordgubbar i solnedgången på din balkong då?

KRAM

Kickan said...

De får faktiskt vatten och kärlek varje dag!! Tro det eller ej men jag har förändrats!!!:)

Anonymous said...

Alltså, nu saknar jag lite uppdatering från The family. Nyfiken ju!
Kram o pepp!