Tuesday, March 20, 2007

same same:)

Vågen sa idag detsamma som det sa igår, gör mig mycket glad för det betyder att det inte bara var en tillfällighet. Jobbigare än vad jag trodde att skära ner på 1p/dag, i slutändan blir det ändå 7 som man hade kunnat spara till ngt gott i helgen! Måste vara försiktig dessa dagar, ska på libanesisk restaurang med massoe av Mezes på torsdag, sen disputationsfest på fredag, får bli långa promenader i helgen för att kompensera! Höll en 30 min presentation inför en massa folk på jobbet idag, så skönt att det är över, nu gäller det bara att ladda inför den stora Liccen på måndag.... Det positiva med nervositeten var att jag kanppt fick i mig fukost och tog bara en tugga av pizzan som bjöds på till lunch. Får fira med sushi ikväll:) Ska storstäda och tvätta ikväll, det förbränner väl en hel del kallorier (med tanke på hur stökigt vi har det hemma nu:))!
Kram Kickan

2 comments:

elin79 said...

Du är så duktig! Jag har lyckats hålla mig en dag till och nyss fick jag reda på att vi ska på våffelmys hos svärmor på söndag, så det gäller att fixa det i veckan nu. Otur bara att jag jobbar nätter..... eländes elände.

Kram - ses på mötet i morgon, jag tror jag kommer, har inte riktigt bestämt mig ännu.

Kickan said...

Tack:)
Känns riktigt skönt, tredje dagen i rad nu och jag ligger tillochmed 1hg minus:) Så jag kommer på det sena mötet ikväll! På lördag kan vi väl ta en långpromenad, kanske till mig, efter "skönhetsoperationen", så kan vi unna oss ordentligt på middagrna och våffel-kalasen:)
Kram Kram