Tuesday, March 13, 2007

Lite återställd men inte helt...

Efter gårdagens power-körning med nogrann pointsräkning, qui-gong och 2x4 min på orbitreken (låter inte så mkt men man blir helt slut redan efter 3 min...), så försvann hälften av onskan jag hade gått upp, rätt sjukt att en dag kan gör sån stor skillnad. Räknar med att vara tillbaka på minus till på måndag! Har fått på mig en förkylning, måste vara den mamma fick i helgen:( Idag ska jag banne mig vara duktig på jobbet!!! Elin jag går gärna ut med stavarna på söndag! Vi sover troligtvis över i uppsala lör, men är åter i stockholm inte allt för sent på sön.
Kram på er alla!

1 comment:

elin79 said...

I'm back in the game! Känner att jag är tillbaka på banan. Känns så skönt!

Skitsnygg bild!

Hoppas du mår bättre, själv är jag aptrött och går och lägger mig nu halv tio...

Kram