Monday, March 12, 2007

Tung dag idag...

Imorse var vågen så taskig så jag vill inte ens skriva hur taskig den var! Visst åt vi gott i helgen, men det togs ordentliga promenader varje dag, så jag blev ändå chockad! Har för mig att stress är en negativ faktor för viktminskning, och jag har haft en hel del panikångest den senaste tiden pga jobbet, framiden, sånna små-saker....
känner mig till och med tjockare idag än vad jag brukar, men det följer väl med resten av psyket...
En bra sak är att vi har bildat en vår-ruset grupp, jag, mamma, Elin, hennes mamma och Hanna och förhoppningsvis även hennes mamma. Så 31 Maj, kl 19.00 så börjar vår 5km race i Uppsala! Man får gå med stavar om man vill (då får man starta i sista gruppen), det är ett lockande alternativ (då jogging inte är min favorit:))
Nästa år kanske vi är redo för tjej-milen???:)
Ska på 30 min Qui-gong idag som jag hoppas kommer att få mig på bättre humör.
Kram på er alla!
Kickan

3 comments:

Fia said...

Nu skrämmde du upp mig! Skäms på dig! Trodde att något riktig hemskt hade hänt när jag läste rubriken.
Du ska se att kurvan pekar nedåt igen nästa vecka!

Har nu lyckats få Stella att äta ur flaska, så nu ser jag fram emot att dricka vin ihop med dig den 23:e!
Kram Fia

Kickan said...

Hej Fia!
Var inte meningen att skrämma upp dig!, har nu ändrat titeln...
ska bli kul att vina ihop nästa fredag!
kram K

elin79 said...

Absolut nya tag!!! Åt jättebra frukost och sen bar det iväg på kurs med jobbet.... totally screwed... :(

Men nya friska tag!!!!! Jag känner att detta är något jag behöver. Ledig söndag? Stavpromenad???

I morgon blir det frukt till fikorna :)

KraM