Monday, March 5, 2007

Fortsatt lycka:)


Eftersom jag inte kunde väga mig imorse (sov över i Uppsala), så skrev jag in gårdagens vikt, som ligger på 80.9kg, alltså -0,7 från förra veckan. Helt otroligt vad bra det går nu, och utan att det känns som någon större ansträngning:) Körde lite Orbitrek och märkte en markant förbättring i min kondition, känns riktigt roligt faktist! Nu har jag enligt BMI-tabellen bara 0,9kg övervikt, ska bli så skönt att komma under den där psykologiska gränsen!!

Längtar efter ikväll, när min presentation på jobbet är över, ska slita på nu i några timmar.

Ha en toppen vecka!

Kram Kickers

3 comments:

Stephanie said...

Gahh, vad duktig du är! Imorgon ska jag väga mig *gulp*
Hoppas jag kommit ifatt efter min två skräpveckor jag hade förut, skäms på mig.
När ska ni till NY?

Stephanie said...

Vore bra om du ändrade så att man inte måste vara Blogger för att kommentera :P

Kickan said...

Hej!
Vad roligt att du läser min blogg! Har ändrat nu så jag tror att vem som helst kan kommentera (Visste inte att jag kunde göra det....ny i blogger världen...:)) Hoppas det går bra på vägningen för dig med!! Vi åker till NY 28 mars och kommer hen 2 april, så det blir nästan en hel veckas semester:) Du får väldigt gärna lämna tips på light eller ww-produkter man inte kan få tag på här, finns det goda non-fat muffins?? Ska bli otroligt spännande!!