Monday, March 19, 2007

1 points mindre/dag:)


Idag är en stor dag! Jag är inte längre klassad som överviktig:) vågen stannade ifag på 79,5, tre gånger i rad (var tvungen att dubbelkolla flera gånger!). Viktförändringen den här veckan var alltså -2,8kg, helt vansinnigt! Vi fetade tillochmed i lördags: chokladmoussetårta, vin, öl, martinis och middag på Texas Long Horn i Uppsala. Inte nog med allt det här, jag har även passerat min 10% gräns som är så viktigt för hälsan. Nu eftersom jag ligger under 80-strecket så måste jag äta en point mindre/dag, så nu hamnar jag på 20p om dagen.
kurvan lär också se rolig ut idag:)
Kram på er alla och tack för all stöd! Nu är jag 3,5kg från målvikt:)

3 comments:

Fia said...

Grattis!! Fantastiskt med 2.8 kg! Du har alltså nått ditt NY mål en vecka tidigare? Se nu till att spara ett par points tills på fredag.
Kram!

elin79 said...

Kanon tjejen!!!
Vad härligt att det går så bra för dig, se nu till att shoppa loss ordentligt i NY medans du sprider ryktet om snygga svenska brudar :)

Kram

Anonymous said...

varfor inte:)