Monday, February 5, 2007

Varannan vecka.......

ok, verkar som att min kropp bara vill gå ner varannan vecka. Nu var det 0,0kg förändring! Jaja gäller bara att inte ge upp! mera träning får det bli. Gick ut med stavarna på en rask 35 min promenad igår, var riktigt skönt förutom att det var så otroligt halt! Måste spara alla tänkbara points den här veckan eftersom jag ska till Riga i helgen med tjocka släkten, och då blir det rätt svårt att hålla sig inom points-ramarna med tanke på all god öl som finns i Lettland:) Ska se till att vi går mkt hela tiden! Jag är hursomhelst glad att det inte blev ett + :)
Kram Kickers

1 comment:

elin79 said...

Kom ihåg att allt som inte är plus är bra men detta är ju lite för väl nära för att man ska vara nöjd. Har du tid för vv möte på onsdag, jag kan hela dagen :)

KRAM