Wednesday, February 28, 2007

Saker jag är glad för!

1, Mest av allt är jag glad för att pappa ställde klockan fel så att han försov sig och därmed missade bussen som kraschade i norduppland igår. Otroligt vad slumpen kan avgöra!
2, Är så gott som klar med avhandlingen nu och inväntar min tid för tryckning.
3, känner mer och mer hur kroppen förändras åt det bättre
4, Är faktiskt riktigt stollt över mig själv som håller mig till vv-programmet trots all jobb-stress.
5, längtar efter min nya NY-garderob, ska inte köpa ett enda plagg innan resan!
6, ska på möte med Elin ikväll för ytterliggare peppning!
7, glad att Semlan aldrig märktes på vågen:)

2 comments:

Fia said...

Låter konstigt kanske, men jag tänkte faktiskt på din pappa igår i samband med olyckan. För visst är det väl så att han jobbar på Sandvik? Det var ett repotage i ngn tidning (UNT?) om att det fanns med Sandviksanställda på bussen. Otäckt!! Jag tror dock inte på slumpen utan på ödet.
Kram!!

elin79 said...

Helt otroligt!!! Skulle han verkligen ha åkt med just den bussen som krockade??? Fantastiskt att han ställde klockan fel.

Kram kram, tack för komplimangen om min häck! :) Tror fotfarande att det är dina byxor som gör det.