Wednesday, February 14, 2007

Testvägning

Den här veckan testväger jag mig varje dag bara för skojs skul att se hur kroppen förändras dag till dag. Igår hade jag gått ner 1 hg, imorse hade jag lyckats tappa ytterligare 5hg, känns helt galet! roligt såklart,men skumt med tanke på att jag känner mig ovanligt pluffsig den här veckan! Nu väger jag alltså det minsta jag har vägt sen jag började på denna nya omgång hos vv, dvs 82,9kg:) Vi får se om det håller i sig till måndag! Hoppar över mötet ikväll då jag vill hem och mysa med karln på denna hjärtliga dag.
Puss och Kram till alla!
p.s. nu måste jag köpa nya byxor! det är bara mina favvo-jeans som sitter bra, allt annat hänger över rumpan:)

1 comment:

elin79 said...

82.9!!! Wow! Imponerad är vad jag är. Det blev inget möte för mig heller idag men nästa vecka blir det absolut det då jag är i stort behov av inspiration... hoppas jag hinner hem från Östersund.

Kram kram på dig, vi ses på lördag.