Tuesday, February 13, 2007

Bra saker!

1, har upptäckt flera smultronställen i Riga och vill definitivt åka tillbaka!
2, hade fantastisk rolig resesällskap, min kusin David, som inte var den som sa nej till en Rigas Kafejas:)
3, fick bästa tänkbara underhållningen på bussresan hem från Skavsta, säger bara "Jag ser dig Elin, Jag ser dig!" "blink blink"
4, när jag kom hem möttes jag av min underbara sambo och ett supergulligt och värmande kort från Elin.
5, gick "bara" upp 0,5 kg efter helgens frosserier och har redan appat 0,1kg efter första dagen tillbaka på "programmet".
6, imorgon börjar 14 dagars Kärleks Festival!!!

1 comment:

elin79 said...

I'm watching You!

Bra med nystart så där, jag har halkat av tåget lite och behöver masa mig på det igen... Åt en semla på jobbet idag och kände att jag ville kräkas efteråt... tokigt tokigt...

KRAM