Thursday, February 15, 2007

Detär nånting som är skumt...

Efter underbar middag igår med massor av ungspotatis och flsäkfile, vin och efterrätt var jag säker på att den nedåtgående trenden i min vikt skulle upphöra. Tji fick jag imorse när vågen stod på 82.7, dv ytterliggare 0,2kg mindre!!! Man börjar ju undra vad det är som händer med min kropp! Har läst/hört någonstanns att om man varit fast i en platå så kan kroppen behöva ett rejält frosseri för att komma igång med förbränningen igen, måste vara det som hänt! Det är bara att tacka och ta emot:) Nu vet jag vad jag ska göra vid nästa platå: drick och ät och njut hur mkt som helt en helg!!
Kram Kickers (inte lika pluffsig idag men lite småförkyld)

1 comment:

elin79 said...

Du får inte bli förkyld tills lördag!!! Hör du det??!!

:)

Det är bara att säga grattis till att du lämnat platån, jag vet inte riktigt vad som hänt med mig...

Kram