Wednesday, June 20, 2007

Fika fika fika....

Nu när det är sista egentliga arbetsveckan så blir det då en hel del fikande....:) Igår hade jag och två av mina gulliga kollegor äntligen drömfikat som vi så länge gått och pratat om; vi gick ner till restaurangen och valde lite godbitar (underbar biskvi och krokantrulle fylld med smörkräm, blev det för min del...) och kaffe, så satt vi där och njöt i över en halvtimme på innergården. Jag kommer verkligen att sakna de! I eftermiddag blir det tårta också för at fira av mig och sen ikväll kommer några andra kollegor på middag, här har jag bestämt att det blir tacos, det är ju väldigt gott och det går att komma väldigt billigt undan pointsmässigt! Till efterrätt blir det blåbärspaj och lightvaniljglass + bär, smarrigt smarrigt! Vinet blir väl det enda "jobbiga", men med tanke på att vi alla ska upp och jobba imorgon kan man nog hålla det till ett par glas. De sista två dagarna har det iallafall känts i kroppen att det börjar stramas åt lite, riktigt skönt faktiskt! Kanske vågar visa mig i bikini på midsommar om vädret tillåter...... veckans mål är iallafall att jag inte behöver flytta tillbaka några av min mynt på måndag! Blir till att promenera mycket i helgen!
Kram på er och Glad Midsommar!!!

10 comments:

elin79 said...

Glad midsommar tjejen!!! Hoppas ni får en skön helg.

KRAM

Cornelia said...

Hej där,

hur går det, nyfiken på vad som händer i ditt liv. Jobb och allt.
Kram Mia

elin79 said...

Update please :) Nu har gästerna åkt hem och lägenheten är tyst igen, på gott och ont.

KRAM

elin79 said...

HEY YOU!!! Inte är det bara jag som ska veta om åt vilket håll slantarna for i förra veckan... :)

KRAM och tack för i fredags.

Anonymous said...

det är dags för dig att uppdatera din blogg sister dear! annars gör jag det åt dig:) och det vill jag inte/saz

elin79 said...

Jag kommer fortsätta att kommentarsbomba din blogg tills du uppdaterar!!! Tänk på att en tjej behöver underhållning när hon måste vara vaken hela nätterna!! :)

Uppdatera!!

Nu har du ju semester så då borde du ju ha tid i alla fall :)

kram

Fia said...

Instämmer med föregående skribenter. Skärpning!
Kram

Anonymous said...

vart e kicks? Sakna!

Anonymous said...

Hoppas allt e bra med dig!?
Kram o pepp

Kickan said...

Hej alla trogna läsare!ledsen att jag inte skrivit på länge!! Har uppdaterat mig nu! Kram Kicks