Monday, June 11, 2007

Dags för updatering......

Ja jag får be om ursäkt förmin seghet, haft lite fullt upp, och vad gäller vikten så vågade jag inte skriva att jag gått upp över 80-strecket, men imorse var jag tillbaka på platå-vikten 79,5kg.Jag vill verkligen ner till 75 och ska nu börja jobba hårt för det! Inga fler ursäkter nu. Tandläkar-skräcken har jag blivit av med!! Min största fobi!! Har hittat en alldelesunderbar tandläkare, jag hade visserligen fler än 4 hål men färre än 6:) har lagat de första två och det gick helt över förväntan! kände ingenting. Imorgon är det vå till som ska lagas och sen den sista på torsdag. Imorgon ska jag dessutom på möte med min nya vårdbiträdesjobb på ett äldreboende inte långt frånvårt hem. Jag sökte tjänsten för över en månad sedan och imorse ringde hon upp och ville att jag skulle jobba i Juli, så imorgon ska jag dit och kola in stället:) Balkongen är äntligen färdig (se kickans-sida)! Är hur nöjd som helst!! Nu är det mindre än 2 veckor kvar på mitt jobb, har en massa att göra så tiden flyger verkligen! I lördags var det äntligen tid för Emmas och robins bröllop. Det var helt fantastiskt! Hela dagen (och natten) var perfekt! Man blev ju riktigt romantisk av alltihop. Karins och min sång till brudparet gick också bra:) Ja just det, jag har blivit extremt sugen på att börja scrappa! Några av oss möhippa-tjejer samlades på nationaldagen och fixade ihop ett snyggt album med bilder från möhppan, det var så otroligt roligt! så nu ska jag skicka iväg kort på framkallning och börja pyssla! Så det här var en liten sammanfattning på vad som hänt mig sista tiden. Viktmässigt har jag alltså 4,5kg nu att gå ner, siktar på att nå målet senast 20 augusti, vilket är dagen jag hoppas att jag börjar på sjuksköterskautbildningen! Nedan ser ni ett ort på mig och älsklingen från bröllopet (Elin det är typ såhär vi kommer att se ut på ert:))
Kramelikram Kickan

1 comment:

Anonymous said...

Shit! Har varit fullt upp ser jag. Härligt att du kom ned på samma vikt igen nu ska du bara vidare. Jag vet att du fixar det och du vet att du kan också!
Så, kom igen nu!!!!!
Kram och pepp!