Thursday, January 25, 2007

ww-vikt hemifrån

Då jag missade att gå på själva vv-mötet (sorry Elin!!) så kontroll-vägde jag mig hemma, med samma kläder som om jag hade varit på mötet. Jämfört med min vv-vikt så stod jag på samma som förra veckan, dvs inte + :) Har kämpat de sista dagarna, rört på mig mer samt ätit med matiga soppor. Har hittat en ny favorit efterätt: skivad banan som jag lägger i frysen, blir som glass:) med en liten klick god choklad light-glass kommer man undan med väldigt lite points:) Ska fortsätta hålla stenkoll på mat och träning denna vecka och hoppas på trevligare resultat på måndag. Köpte VVs tränings-dvd för ett par veckor sedan, den är bra men jag känner att jag snabbt komer att tröttna på den, är väldigt sugen på att skaffa flera att variera med. Gillar hemma-träning!!
Kramen K

No comments: