Monday, January 22, 2007

This means war!!!

Nu förklara jag krig mot min kropp!!!
Trots att jag höll mig till angivna points denna vecka stod det +0.1kg på vågen!! Vissk ok,det är ju inte så mkt men tillräckligt för att göra mig förbannad, så pass att jag ska kämpa som en galning den här veckan. Den här veckan blir det ingen glass till efterätt (iallafall inte varje dag.....). Tydligen så räcker det inte för mig att bara äta rätt, jag måste röra på mig på ngt sätt varje dag för att gå ner:( Blev inte så mkt av det den här veckan, blev faktiskt bara en långpromenad i snön igår. Jag vill verkligen inte att det ska stå + på vv-vågen på onsdag, så nu är det skärning som gäller!!
Kanske också vågar sätta upp en hat-bild jag hittade på mig själv då jag vägde som mest, ska fundera lite mer....
Det finns ingenting som motiverar mig lika mkt som en + på vågen!!
Kram på er alla vikt-kämpare!!

2 comments:

elin79 said...

That's the spirit!

Jag blev också tokmotiverad av mitt + häromveckan. Synd att vi inte hann med någon promenad i lördags...

Nya tag!

Kram

Kickan said...

Japp, nu är det soppor och hoppa framför tv med tränings-dvdn som gäller!