Saturday, January 13, 2007

E inspirerade mig at hoppa på VV-tåget igen, nov 2006. Var med för tre år sedan då jag lyckades gå från 96kg till 78kg med hjälp av programmet, så jag visste att det funkar för mig. Lyckades hålla vikten ganska bra första året men under 2006 llyckade jag lägga på en hel del (skyller främst på Ben & Jerrys glass....:)) När jag ställde mig på vågen igen 20 nov hade jag gått upp 11kg sen jag slutade på VV förra gången!!! Nu är jag månadsmedlem och trivs otroligt bra med det!!! Motivationen att tappa dessa extra kilon gjorde att jag klarade av Jul-helgen utan att gå upp något mer. VIktframgångarna och mina mål ses tydligt i viktdiagrammet nedan, den kommer nog fungera väldigt bra som motivator! Stöd och peppning från nära och kära hjälper oerhört mycket och så är det väldigt roligt att göra resan tillsammans med E! Den här veckan har jag börjat träna en del, köpte VVs tränings-dvd, som är ganska rolig, har dessutom en del sparade points så det ska bli spännande att väga sig själv igen på måndag morgon!
Det var allt för denna gång!

1 comment:

elin79 said...

Hade inte sett denna förrän nu!! Kanon. Ditt viktdiagram är kanonsnyggt! Må pointsen vara med dig!

Kram